Friday, December 11, 2015

Cuba Burger Bakar Abang Burn




Assalamualaikum..

Aku tau ramai je yang dah try burger-burger bakar ni.
Haha.. Tapi saje je aku nak cerita pertama kali mencuba burger bakar Abang Burn.

Well dengar nama Abang Burn ni aje pun rasanya dah cukup sinonim dah, dah cukup popular dah satu Malaysia. Cawangan pun dah melambak-lambak seluruh Malaysia. Wow..

Korang kena cuba beb.



Aku pergi kat cawangan Ampang. Kat Dagang Avenue Food Court. Situ memang port makan-makan jugak, sekali datang rami betul orang. Kedai situ banyak, burger ada, kuey teow, maggie ketam, ketam lembut dan lain-lain. Memang rasanya port ni je la yang aku rasa nak repeat sampai cukup dah try semua! Haha...






Dekat-dekat dengan Galaxy Ampang.



Perghhh tip-top!
Yang ni aku order burger bakar daging.
Ada cheese. Korang boleh tengok harga terkini kat bawah...






Boleh la aku bagi tagline sikit #harga #menu #burger bakar abang burn
Senang orang nak search kan.. :D

Sekian, itu saja.
Benda-benda camni korang kena try sendiri, aku tak reti arr nak cerita.
Tapi berbaloi kotttt aku makan sebijik RM12.90!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...