Friday, December 11, 2015

Mahallah Ali @UIA

Itulah keje kami..

Makan, makan dan makan.

Hahaha.. So what? Manusia perlu makan.. Hehe..

Tapi kali ini aku makan kat dalam UIA (Universiti Islam Antarabangsa)
Kadang-kadang aku dan geng Group Bina Badan (kat Whatsapp) akan lepak makan kat sini.
Macam-macam menu ada, macam-macam Mahallah ada. Tapi selalunya aku pergi ke Mahallah Ali, tak pun ke Mahallah Ruqayyah (sini ramai pompuan sket).

Makan pun special, chicken chop dia murah, nasik Arab pun murah, pizza dia pun terbaik... Macam-macam. Oleh sebab ia murah, maka kami selalu jugak la makan sini, cuma jauh sket la daripada opis, so tak boleh pergi selalu/hari-hari.

Antara yang best ialah makanan peberet aku yang MURAH, sos dan kicap dia memang terbaik, takde cair2, memang pekat likat. Tak tipu punya..





Sikit je la aku tunjuk.
Kang korang terliur plak. Hehe..

Anyway, ia bukak daripada pagi sampai malam.
Cuma untuk western-western ni malam je la yang selalu bukak.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...