Friday, December 11, 2015

Rumah Terbalik @ Port Dickson

Assalamualaikum..

24/09/2015 haritu aku pergi Port Dickson sebab nak melawat adik aku kat kem tentera (apa nama kem tah, tak reti nak sebut ah..)

Ditakdirkan dekat-dekat situ ada la satu tempat yang dinamakan sebagai RUMAH TERBALIK.
Hahahaa kelakar wei. Tergelak-gelak aku kat dalam tu.

Korang yang rasa nak pergi tu, sambil-sambil mandi pantai, bolehla singgah jap kan.

Nama tempat ni ialah Art Gallery Upside Down, kat Port Dickson.
Last aku pergi aritu tiket un tuk Adult RM15.00. Skang tak tau harga berapa.
Dibuka dari pukul 10 pagi hingga 9 malam, Isnin-Ahad!
Nak cari maklumat lebih-lebih, sila tengok kat FB diorang: Rumah Terbalik Port Dickson.
Baru-baru ni aku tengok, banyak 'scene-scene' baru kat situ. Best kot....

Okay aku belanja gambar sket la. :)




































Enjoy it~ ^^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...